Vertellen, inspireren en verbinden
The Future of Us wil met dit innovatieve netwerkevenement vertellen, inspireren en verbinden binnen de thema’s innovatie, energietransitie en circulaire economie. Om zo samen te versterken en te versnellen naar een duurzame toekomst. Als partner van The Future of Us konden we bijdragen aan een thema dat aansluit bij de maatschappelijke speelvelden waar Gloedcommunicatie zich met passie voor inzet.
Slimme inzet van kanalen en middelen
De uitdaging voor Gloed? Een effectieve online campagne, een bruisend event en een volle zaal, en dat in een paar weken tijd. Door een strategische middelenmix in te zetten, kon er in een korte tijd zo veel mogelijk bereik en impact gegenereerd worden. Gloedcommunicatie gaf advies over de contentstrategie en verzorgde de online campagnes op social media (Facebook en LinkedIn) en een Google Ads (Search en Display) campagne.
Het resultaat
Met de online campagnes zijn mooie resultaten behaald:
- In een maand tijd meer dan 2900 kliks naar de landingspagina van het event;
- Veel vertoningen en hoge CTR’s van alle campagnes, bijv. de gemiddelde CTR in Google Search van 9,6%;
- Een uitverkocht event!
Natuurlijk zien we kansen om de lat nog nét even hoger te leggen voor een volgende editie. En we hopen natuurlijk dat we dat in 2023 weer mogen laten zien. Bedankt IPKW en Kiemt, we kijken terug op een mooi partnership - en vooruit naar nieuwe samenwerkingen in de toekomst.
Ben je benieuwd hoe wij jou met eventmarketing en/of online campagnes kunnen helpen? Neem contact met ons op!