Social advertising

Campagnes op social media die impact hebben. LinkedIn, Facebook en Instagram lenen zich uitstekend voor een gedetailleerde doelgroeptargeting. Uiteraard houden we rekening met de huisstijl en tone-of-voice van jouw organisatie. We meten en optimaliseren op basis van tussentijdse analyses en conversies.

LinkedIn

Op LinkedIn heb je een groot zakelijk en professioneel publiek. Dit medium leent zich dan ook uitstekend voor B2B-marketing. Maar ook voor recruitment, employer branding en andere zaken kan adverteren op LinkedIn heel interessant zijn. De targetingmogelijkheden op LinkedIn zijn erg uitgebreid: zo kun je targeten op specifieke locaties en kenmerken van de doelgroep, zoals bedrijf, demografische gegevens, opleiding, ervaring en specifieke interesses en gedrag. Zo kun je bijvoorbeeld specifiek targeten op hr-managers van bedrijven tussen de 500 en 1000 medewerkers met interesse in computersoftware.

 

Facebook en Instagram (Meta)

De mogelijkheden voor Meta advertenties zijn grotendeels gelijk met die van LinkedIn. Ook hier heb je uitgebreide targetingmogelijkheden. Meta leent zich ook heel goed voor de specifieke targeting voor nicheproducten. Zo kun je hier bijvoorbeeld mensen targeten met een interesse in vogels, koi, de harp, waterskiën en ga zo maar door. 


Gloedcommunicatie is Meta gecertificeerd.

Ons werk